Інформатика в школі
2 клас
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 119

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0



Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Біологія в школі

  • Вітаю Вас, Гість · RSS 26.09.2017, 03:09

    УСІ уроки інформатики

    2 клас

    (до підручника Г.В.Ломаковської, Г.О.Проценко, Й.Я.Ривкінда, Ф.М.Рівкінд)


     Навчальна програма

     Календарно-тематичне планування


    Розділ 1. Комп’ютери та їх застосування (3 год.)

     Урок 1. Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі.

     Урок 2. Сучасні комп’ютери та їх застосування.

     Урок 3. Сучасні комп’ютери та їх застосування.


    Розділ 2. Основні складові комп’ютера. Початкові навички роботи з комп’ютером (9 год.)

     Урок 4. Складові комп’ютера (системний блок; пристрої введення: миша, клавіатура; пристрої виведення: монітор, принтер). Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

     Урок 5. Підготовка комп’ютера до роботи. Робочий стіл. Коректне завершення роботи з комп'ютером.

     Урок 6. Поняття про програму. Запуск програми на виконання з Робочого стола. Вікно програми. Завершення роботи з програмою.

     Урок 7. Миша. Наведення вказівника, вибір об’єктів. Робота з програмами на відпрацювання навичок роботи з мишею.

     Урок 8. Миша. Переміщення об’єктів. Робота з програмами на відпрацювання навичок роботи з мишею.

     Урок 9. Миша. Подвійне клацання. Робота з програмами на відпрацювання навичок роботи з мишею.

     Урок 10. Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.

     Урок 11. Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.

     Урок 12. Клавіатура комп’ютера. Призначення основних клавіш.


    Розділ 3. Поняття про повідомлення, інформацію та інформаційні процеси (4 год.)

     Урок 13. Поняття про повідомлення. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

     Урок 14. Сприйняття людиною повідомлень. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

     Урок 15. Інформація. Інформаційні процеси: отримання, зберігання, опрацювання і передавання повідомлень. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

     Урок 16. Різні пристрої, що використовуються для роботи з повідомленнями. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.


    Розділ 4. Історія обчислювальних пристроїв (3 год.)

     Урок 17. Короткі історичні відомості про засоби обчислення. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

     Урок 18. Коротка історія створення комп'ютера. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

     Урок 19. Коротка історія створення комп'ютера. Робота з програмами на розвиток логічного мислення.


    Розділ 5. Об’єкти. Графічний редактор (8 год.)

     Урок 20. Об’єкти. Властивості об’єктів, значення властивостей.

     Урок 21. Графічний редактор.

     Урок 22. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей. Збереження зображень.

     Урок 23. Створення об’єктів в середовищі графічного редактора, змінення значень їх властивостей. Відкриття збережених зображень у редакторі.

     Урок 24. Комбінування об’єктів, змінення значень їх властивостей, створення зображень. Додавання тексту.

     Урок 25. Комбінування об’єктів, створення зображень.

     Урок 26. Створення зображень. Перегляд збережених зображень у редакторі.

     Урок 27. Створення зображень.


    Розділ 6. Комп’ютерна підтримка вивчення навчальних предметів (6 год.)

     Урок 28. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення навчальних предметів. Робота з розвиваючими програмами.

     Урок 29. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення навчальних предметів. Робота з розвиваючими програмами.

     Урок 30. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення навчальних предметів. Робота з розвиваючими програмами.

     Урок 31. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення навчальних предметів. Робота з розвиваючими програмами.

     Урок 32. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення навчальних предметів. Робота з розвиваючими програмами.

     Урок 33. Робота з комп‘ютерними програмами на підтримку вивчення навчальних предметів. Робота з розвиваючими програмами.


    Урок 34. Повторення і систематизація навчального матеріалу.

    Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу.


     

    Copyright MyCorp © 2017